Fotografia produktowa różnego typu akcesoriów

agd

Profesjonalne, reklamowe zdjęcia AGD

czerwiec 25, 2015
biel

Atrakcyjne zdjęcia bielizny w formie packshot

czerwiec 25, 2015

Fotografia produktowa różnego typu akcesoriów


Fotografia przedmiotów (packshot) do stron internetowych, sklepów, prasy, katalogów to jedna z naszych specjalność. Od lat współpracujemy z największymi wydawnictwami w Polsce i nadal chcemy dzielić się naszym doświadczeniem.

Ten typ fotografii spotykają Państwo na co dzień niemal na każdym kroku. Odwiedzając sklepu internetowe, widząc plakaty i szyldy w sklepach, wszędzie zobaczą Państwo profesjonalną fotografię.

Przedmioty na poziomie profesjonalnym nie mogą być fotografowane przeciętnym aparatem czy lustrzanką. Ważne jest, aby pokazać detale w najwyższej jakości. Dlatego też pracujemy na najlepszych sprzęcie, wielkoformatowych aparatach Sinar oraz pełnoklatkowych lustrzankach. Użytkowanie takiego sprzętu wymaga wielu lat doświadczenia, wiedzy, a przede wszystkim talentu, jeśli zdjęcia mają być naprawdę wyjątkowe. Tych cech nie brakuje członkom naszego zespołu. Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z firmami, jak i klientami indywidualnymi. Gwarantujemy najwyższą jakość usług.

W fotografii produktowej najważniejsze jest przedstawienie towaru w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Zdjęcia wszelkich akcesoriów muszą zwracać uwagę klienta już w pierwszym kontakcie wzrokowym. Aby wzbudzić zainteresowanie, uwypuklone muszą być więc najlepsze cechy danego przedmiotu, które zachęcą konsumenta do zakupu, choć nie można zapominać również o atrakcyjności wizualnej. Niezbędny jest więc tutaj profesjonalizm, zarówno w kwestii umiejętności fotografa jak i samego sprzętu fotograficznego. Zdjęcia wysokiej jakości to pierwszy krok do atrakcyjnej prezentacji, kolejnym jest zaś ich otoczka. Zdjęcia typu packshot pozwalają uwypuklić produkt i skoncentrować uwagę potencjalnego klienta właśnie na nim. Można w ten sposób zaprezentować nie tylko akcesoria, ale też cel do jakiego służą. Pozwala to na wytworzenie potrzeb, dając jednocześnie możliwość ich zaspokojenia. Prezentując produkt w taki sposób, można trafić nie tylko do konsumenta zdecydowanego na zakup, który świadomie trafił na dane zdjęcie, lecz również do tego, którego uwaga została przykuta właśnie dzięki atrakcyjności fotografii.