Dwa rodzaje zdjęć produktowych mebli

Zdjęcia odzieży – sposób na wzrost sprzedaży produktu

Maj 5, 2021

Zdjęcia żywności – dla sklepów, restauracji i nie tylko

Czerwiec 29, 2021
Show all

Dwa rodzaje zdjęć produktowych mebli

Konkurencja na rynku meblowym stale się powiększa. Elementy wyposażenia wnętrz można kupować stacjonarnie i przez Internet, w znanych sieciówkach i małych butikach, od znanych producentów i lokalnych wytwórców. Nic więc dziwnego, że każda firma pragnie zaprezentować swoje produkty w możliwie jak najatrakcyjniejszy sposób, tak by przyciągnąć do siebie klientów. Profesjonalne fotografie produktowe mebli na stronie internetowej, czy w katalogu wnętrzarskim na pewno zwrócą uwagę potencjalnych kupujących i przyczynią się do zwiększenia sprzedaży. Jakie rodzaje zdjęć produktowych można wyróżnić?

Fotografie produktowe na białym tle

zdjęcie stołu z krzesłami

Najczęściej na stronach internetowych można zobaczyć fotografie produktowe mebli wykonane na białym tle. Na jasnym, gładkim tle każdy produkt będzie doskonale się prezentował. Warto zrobić kilka takich zdjęć. Na zdjęciu głównym mebel będzie pokazany w pełnej okazałości, a na kolejnych będą widoczne jego detale, takie jak gałki szuflad, oparcie fotela, czy nóżki szafek. Tego typu zdjęcia produktowe można umieścić nie tylko na stronach sklepów internetowych, ale także w katalogach dla klientów. W takich folderach prezentowane są głównie zdjęcia mebli w różnych aranżacjach, a przy nich podawane są tylko nazwy produktów i ceny. Z tyłu folderu będą za to umieszczane klasyczne zdjęcia na białym tle wraz z dokładnym opisem mebla (wymiarami, użytymi materiałami, czy instrukcjami składania).

Zdjęcia produktowe a aranżacja wnętrz

W żadnej gazecie, na blogu, czy w katalogu meblowym nie może zabraknąć atrakcyjnych zdjęć całych wnętrz. Dzięki nim klientowi łatwiej jest wyobrazić sobie jakby dany mebel wyglądał w jego pomieszczeniu . Aranżacyjne zdjęcia produktowe przyniosą wiele korzyści także samemu sprzedawcy. Na jednej fotografii będą pokazane różne meble dostępne w ofercie, także te na które klient mógłby nie zwrócić uwagi. Nawet jeśli kupujący myślał jedynie o zakupie nowej sofy to po obejrzeniu atrakcyjnych zdjęć salonu może zdecydować się na dokupienie do niej foteli, czy stolika kawowego.

Atrakcyjne zdjęcia mebli mogą w znaczący sposób przyczynić się do wzrostu zainteresowania klientów asortymentem danej firmy, co wpłynie także na wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Profesjonalna fotografia produktowa jest zatem doskonałą inwestycją, która bez wątpienia się zwróci. Warto wykonywać zarówno pojedyncze zdjęcia mebli na białym tle, jak i zdjęcia kompozycyjne, dzięki którym klient będzie mógł dokładnie obejrzeć każdy produkt i dokonać trafnego zakupu.

Dodaj komentarz